Jan 10, 2011

ko kata ko sibuk...TAPI....

picture credit to rearrange-inc.com
.
x paham la kdg2... ada la org2 nie.. selalu kata sibuk...sibuk...keje berlambak2 tapi yg aku x paham tue.. sibuk2 ko pun.. FB status update sokmo tueeee.... haishhh........
.
org kalau betul2 sibuk..jgnkan nak update status.. nak bukak FB pun x dak time tauuuuu.....

6 comments:

9lamansanur said...

orang orang macam ni...hipokrit! I hate to deal with this species. Remember the FB issue? Hehehehe...rasa nak terajang sorang sorang!

faiz said...

betul beb...mmg hipokrit! menyampah aku..kdg2 rasa nak lempang je..hehe...kalau betul sibuk pun, mcm la ko sorang je yg sibuk???

the FB issue tue kan..patutnya mmg ko terajang je pun sorang2..hahaha..dah tua2 perangai cam budak sklh!

~WinN...iS tHe NaMe~ said...

faiz, I ker? alaa..I baru la minggu ni main fb kat opis sbb bos2 sumer pi Singapore for ASEAN IVA tu :( minggu ni I tak sibuk sgt.

faiz said...

alamak winn.. ko terasa apehal? terlebih mkn cili ek..hehe.. but frankly x dak kena mengena dgn ko walaupun sebesar zarah..hahaha..

~WinN...iS tHe NaMe~ said...

walaupun sebesar zarah??zaharah ke?? :P

faiz said...

hehehe.. ko nak kena lesing dgn zaharah..????