Aug 23, 2010

awat la asyik dok mengeluh...

i pantang betul la kalau dengar org asyik dok mengeluh je nie... sakit telinga tau.. kalau byk sgt keje aku paham la.... tp bergayut ada masa... berfb pun ada masa... abih tue.. x kan baru dpt keje sket dah mengeluh...
.
i yg kdg2 x cukup tangan nie pun x de la mengeluh sampai mcm tue sekali..lebih2 pun dengar i merungut2 pasal system yg slow giler nie... tp x de la mengeluh pun.. lebih2 pun aku rasa nak hempuk je Thinkpad nie ada la ;-)
.
kita nie kadang2 kena la ingat... bila kita very free...blh bertenet..berfb..x plak kita merungut or mengeluh kan.. tp jgn la bila dpt je keje sket..mula la nak mengeluh2...nyampah nak dengar tau... kalau x thinkpad nie kena hempuk..kang benda lain plak yg kena hempuk....

5 comments:

Norizan N Littlechild said...

Wey! Rilek le. Bulan Posa ni takleh marah2 sgt. Kureng pahala berlapar tu. Kalau tension sgt ngan yg byk mengeluh tu, hempuk je pala org tu ngan Thinkpad yg lembab tu. Sahih tak ngeluh dah. hehehe .......

Shifu67 said...

tak lenguh ke mengeluh...

Capijaa said...

Apalagi Paiz, hempuk jer... hehehe (firestone :-p)

apiz said...

cuba *senyum*

faiz said...

izan - harus tue..kalau tahap kesabaran dah lepas kepala mau hinggap ke kepala thinkpad tue..hehe..

shifu67 - x tau la..or mmg some people nie suka mengeluh kot..

capijaa - beb..ko mmg suka jd firestone aku kan..kan..hehe..

apiz - senyum don't wori..sokmo.. :)