May 5, 2010

luahan hati seorang pencacai...????

nie luahan hati seorang sahabat sebenornya...meluahkan perasaannya yg berbunyi lbh kurang begini...
.
.
"mcm nie la hidup i... asyik jd pencacai je...kat rumah jadi pencacai...kat ofis pun mcm tue jugak...huhu..."
.
.
my komen - samo la kito beb....hua.....
.
.
p/s atas sbb2 keselamatan, identiti beliau terpaksa dirahsiakan... ;-))

8 comments:

embun d tengah malam said...

takper,,sabarlah ya..

mintak pada allah..

dialah segalanya

Norizan N Littlechild said...

Iz, pencacai tu apa?

Mohd Shahrul Hafizi said...

A ah Kak. Pencacai tu jawatan apa? Macam pernah dengar tapi lupa la.

faiz said...

embun d tgh mlm - Insyallah...

Izan - pencacai tue adik beradik dgn macai, kuli, balaci..pe lagi ek...

shahrul - sila lihat jwpn kat atas..hehe..

amey said...

Mencari fotografi perkahwinan termampu? Fotografi perkahwinan di luar sana berharga lebih dari RM1000? Kini tidak lagi, dapatkan fotografi perkahwinan serendah RM 199 sahaja!

Dengan hanya RM199, anda akan mendapat :
- Sticky album 13 x 13
- Liputan eksklusif selama 5 jam berterusan
- DVD untuk 120 foto yang diedit dan ditouch up
- Dikendalikan oleh seorang jurufoto Senior (bukan junior, bukan budak baru beli kamera)

SMS saya di 012-2994398 dan layari laman blog http://www.myweddingmoment.com untuk maklumat lanjut!

facebook
http://www.facebook.com/amirsya

Amey said...

Mencari fotografi perkahwinan termampu? Fotografi perkahwinan di luar sana berharga lebih dari RM1000? Kini tidak lagi, dapatkan fotografi perkahwinan serendah RM 199 sahaja!

Dengan hanya RM199, anda akan mendapat :
- Sticky album 13 x 13
- Liputan eksklusif selama 5 jam berterusan
- DVD untuk 120 foto yang diedit dan ditouch up
- Dikendalikan oleh seorang jurufoto Senior (bukan junior, bukan budak baru beli kamera)

SMS saya di 012-2994398 dan layari laman blog http://www.myweddingmoment.com untuk maklumat lanjut!

facebook
http://www.facebook.com/amirsya

9lamansanur said...

Megat memang suka guna word tu...

faiz said...

9lamansanur - hahaha....