Nov 21, 2009

banggakah kita...???

got this from one of the emails sent by a fren.. with the title 'Kelab Cuci Motor Damansara... Gadis Melayu Cuci Motor mcm gadis cuci tu....'
.



bangga sungguh gadis2 melayu dpt berpakaian dan beraksi begini dikhalayak ramai rupa2nya ye... mana la agaknya mak bapak dorang nie kan..??
.

11 comments:

Shifu67 said...

moto siapa laaa tu... kena samak tu

puanrazma said...

memang nak sebattt dema ni!!!!
meletakkan maruah org melayu..org islam..di hujung kaki

pakcik kordi said...

pakcik kordi tgk pun malu...malu..malu!!!mana maruah mu bangsa melayu!!!!

byk ke dpt duit keje gitu!!!!

pakcik kordi said...

org Islam tu!!!!!


oden pun bukn baik sgt..tp den tau la juga jaga takut melampaui batasan....

gee said...

He..he..mcm tau jer sape yg forward..hu..hu

Ann said...

I tengok gambar² ni kat beautifulnara...ada beberapa set tapi semuanya tak senonoh...seluar dorang kecik sgt..just nicely fit tuk cover 'tut' depan n belakang jer...ingatkan budak² cina rupanya melayu...Nauzubillah!

Sue M said...

gila bohsia apa bebudak ni... rasa glamour hbs la tu .. aku lempang kalu adik aku ... marah gile ni..

nydia-mama akif said...

bangga je rupe diorg tayang bdn diorg, kesian budak2 ni kan, diorg tak sedar ke yg diorg menjatuhkan maruah diri sendiri....kesian gak mak apak diorg

kakintan said...

ohhhh...memang ada betul ya gadis gadis cuci ni...ishhh memalukan je la kalau pakaian yg macam ni...sepatutnya mak ayah diorang ni tau kan apa xtvt anak anak diorang ni..

faiz said...

shifu - samak...jgn x samak.. tp..eh..tue bukan motor u ka..??

puanrazma - tue lakan..bangga banget plak tue..

pakcik kordi - dema bangga tue sebenornya..suka jd bahan tontotan free plak tue..

gee - ingat ryn? dia yg 4ward gambor2 tue..

Ann - mmg ada byk gambor2 tue.. more than 10 pcs..i tgk pun meluat..tergedik2.. kalau blh depa tue nak bogel terus kot..

Sue M - tue la kan.. meluat tul..ada byk lg gambor2 tue tp i delete dah..

sok2 kalau i buang tebiat pakai cam tue..u tlg la lempang gak ek..hehe

nydia - dorang nie mmg x pikir mak apak pun..for all we know, nth2 bila blk kg..bertudung bagai..

kakintan - sedihkan bila tgk anak2 melayu mcm tue.. segala2nya yg x elok..mcm rempit la..dadah la..pesta seks la...selalunya anak melayu la suma tue..

~0~ said...

melayu ke tue kak???

mungkin dia melayu je bukan islam..
tapi tetap sedih mana pergi nya maruah seorang perempuan..