Feb 2, 2010

adeh.....

penghuni cubicle sebelah dok asyik batuk2 je... i pun dah mula rasa sakit tekak nie...adoiiiiii.... looks like tiga serangkai sudah mau mari....huhuhu....penyakit berjangkit sungguh la...
.
ofis baru..??? warghhhh.... stress woooooo....fast pace environment mcm tue la...but i likeeee... sbb badan dah lama lemau kan... so elok bebenor la tue.... dgn everyday brisk walking...jam pun dah mula longgar nieh.. tp apa barang kalau setakat jam yg longgar....ahaks....iskhhh..masih melalui fasa ketensenan dipagi hari tika memilih baju utk dipakai..huhu...ater..kalau pakai pun sket je lg nak rupa sarung nangka, baik la lupakan je niat tue...
x pe la..sabor je la.. kalau hari2 stress mcm nie...mau kurus kot...kalau la..........

.

6 comments:

Anom said...

xdenye dek stress kurusnyeeee....tau sgt tur..tp brisk walk tu conform memaintainkan badan. Tp klau nak kurus nmpknya kena kurang makanlah ye....cik kak...
p/s: dah dok tmpt keje dekat2 pun xde masa nak lunch sesame ye....

~0~ said...

kalo da cam nangka tue tanda makin sexy la tue kak...hehehhe

Norizan N Littlechild said...

Iz, yr new work place sounds interesting. Any vacancy? hehehe .....

9lamansanur said...

beb, jam jer longgar ke...? Lutut longgar tak?

Sue M said...

faiz , to me jam longgar is a good indicator & motivator for other parts to get loose as well.. good!

Ambooi Mrs Litttlechild sempat lagi tu...

faiz said...

anom - bab makan nie ada susah sket mau kontrol la..hehe.. tau pun ko..ofis dah dekat pun x dak masa nak lunch sesama...so near yet so far :(

~0~ seksi..???? seksa ada laaaa...hehe..

izan - lupa kan je la niat tue..duk je la diam2 kat BPC..hujung tahun tunggu bonus ribu riban...pedulik hapa dgn org lain kan..kan...

9lamansanur - lutut menten beb...hehe...

Sue M - harap2 gitu la sue..but knowing me yg selalu hangat2 taik ayam nie..payah le sket.. asal rasa kurus je sket, mula la makan bagai x hengat ;)