Mar 18, 2010

...ada berani..???

nie kisah my colleague la nie..recently terjadi satu incident kat one of the restaurants kat U1 nie..dekat 40 min tunggu order, x gak sampai2...sudah hangen la member... bila panggil semula waiter yg amik order tue..nak tau apa jwpn dorang dapat?
.
maaf cik.. saya terlupa..
.
haaa...tue mmg jawapan x tau mati...
.
tue la...lenkali bila amik order...tulis...jgn asyik nak main ingat2 je...kan dah dpt masalah...
.
dorang pun pe lagi...manager la jd mangsa....kata dua kepada manager..
.
we are from IBM ok...bla...bla...bla...
.
.
p/s for info, food outlets kat sana jaga betul kalau org mai dr IBM...sbb IBM BU je ada lbh 2 ribu staff (termasuk yg mobile rasanya)...so, kalau wat hal..alamat berita cepat la tersebar...silap2 kena boikot kang...sapa yg rugi...????
.
.

7 comments:

nydia-mama akif said...

fuyoo...mesti terkujat2 terus manager restoran tuh.....
tp mmg menyakitkan ati kalo jadi camtu...dah la tunggu lama giler....bole ilang sabar beb...dpt lak tgh lapar..ade plak kene makan kang...hehehe

embun d tengah malam said...

lama gila 40 minit..dah mcm boleh tebalikkan meja

9lamansanur said...

jangan main main gan IBMers...

Mohd Shahrul Hafizi said...

40 minit?
Lamanya!!!

faiz said...

nydia - mmg terkujat pun..siap offer complimentary lunch lg ;-)

embun d tgh mlm - ha'a..harussss...

9lamansanur - beb..don't play2 arr..

shahrul - tue la pasalnya..kalau akak tue...mau dah histeria..

Mohd Shahrul Hafizi said...

Kak Faiz:

Tadi masa keje kena marah dgn customer. Huh. Geram dgn owner tempat keje. Sangat loqlaq. Pekerja tak cukup, pastu bukan nak tolong. Customers plak macam semut. Ramai. Kedekut betul nak tambah pekerja. Huh.

faiz said...

shahrul - sabar je la..kena marah nie mmg dah adat resam hidup kan :)

tp owner x patut..kalau customers ramai, apa salahnya turun padang sekali kan... jaga kelas sgt kot...pirahhh....!!!