Dec 1, 2009

cuppies - special entry yg terlewat..

.

sori ek sue...sbb lupa nak snap gambor aritu..as usual gambar terpaksa dicilok dr fb..hehe..
.
.
entry yg terlewat.. sbb lately nie teramat la malasnya nak mengupdate blog..
.
special entry utk cuppies nie sbb diorder oleh sue dari kuantan.. dideliver ke bandar sri putra and dibawa ke johor utk santapan masa raya aidil adha baru nie..jauh jalannya kan...sue order 2 sets of cuppies & 2 sets of bluberi cistat.. tp gambar cistat x upload sbb boring la...sama je rupanya..hehe...
.
sue order cuppies & cistat sbb nak menghiburkan hati anak2 buahnya yg beraya tanpa parents sbb p mengerjakan haji... so nak theme yg ceria la.. cuma katanya..u jgn lukis gambar lembu udah ler faiz..hehe...
.
plan bila jumpa nak ler ngamik gambor sue & the order tp tue la...dok ralit bersembang.. sampai x terhengat...dah otw balik baru la tepuk dahi...aiseh... awat blh lupa ek....
.

10 comments:

SUE M said...

adoii.. gmba yng mengoder pun masuk gak k...maluuuu terlebih makeup tu...

gee said...

Faiz..bulan january nanti aku nak tempah cup cake..utk ank sedara aku..b/day dia..wat delivery sekali leh??ada diskaun tak??ha.ha

Unknown said...

Esok try Secret Recipe roti bakar aku eiii

Unknown said...

wah...best nye...

faiz said...

sue - gambor comey pe ..sbb tue i pilih gambor cikgu besor..hehe..

gee - besday ammar ke? amboiiii jauhnya nak ngantor sampai ke temerloh..x berbaloi2 upah delivery..hahaha...

shifu - dun wori..pg td dah beli roti..pas nie blh try secret recipe tue..hehe..

~O~ mkn cupcake mmg best..:-)

gee said...

Faiz..bukan ammar laa...gila apa..klu ammar..bukan bulan jan...apa laa ko ni..klu bulan Jan..jwpnya..masa ko dok umah aku..ja dah bersalin laa...Ni anak abg aku yg kat pj tu laaa...Dini,,

puanrazma said...

wahhh..cupcake jd menu raya..
luarbiasa ni..nk datang!!!!!

faiz said...

gee - mana la aku ingat..hehe..laa..kalau anak abg ko, awatnya nak antar ke temerloh? dorang duk dgn mak ko ke?

puanrazma - sila..sila..

gee said...

laa..antar ke pj laaa..bukan temerloh..abg aku yg ko hantar cd kereta tu..ingat tak??anak dia laaa...b/day bulan 1...

faiz said...

gee - ingatttt...sbb aku date dgn dia kat shell awan besar (rasanya la) ..hahaha.. boleh la..nanti ko kasitau date awal2 ek..