Oct 14, 2008

khabar dari kuantan..

alhamdullilah...finally i got good news from Kuantan... one of our gud frens is getting married in March... nampak gayanya wajib aku menurunkan diri ke kuantan nieh... mmg lama bangat dah aku x p ke sana... the last trip was in april 2006, tue pun pasai ada beach cleaning project Coral Malaysia with Taman Alam Laut at Perhentian Island.

As at today, dah ada 2 invite yg jauh yang aku kena pi... 1st to Kuantan - in March, 2nd invite - Dayang in May...this one we are going to Sabah..ticket pun dah purchased... al maklum la...nak tiket murah kena ikut Air Asia ler...cuma aku x tau bila datenya...hehe... thanks Ila...for all the arrangement... lagi sebulan nak berangkat...let me know the date k..

aku nak tunggu satu lagi invite - bapak anak angkat ku... kenduri at Sg Petani ke agak2nya ... hehe.... jgn marah shidi...jgn memilih sgt... ;-)) nie nasihat atas dasar kawan2...

p/s Zaki - setelah plan kerap dipostpone...insyallah kali nie jd kot... tp march tue pun lama lagi...plan blh berubah ;-)

p/s Na - jgn lupa...x abis update lagi tau...btw, tlg la update citer ptg smlm ek...kul baper balik..hehe

~~ maaf ek..nama terpaksa dirahsiakan buat masa nie..so kwn2 yang dah terbaca and dah tertau... diam2 dulu ek..jgn kecoh2..hehe ~~

0 comments: