Oct 21, 2008

what..??? open house..????


a number of frenz hv been asking.. x buat open hse ke?? well, my nest is always open to all my frenz..tp kalau nak mai tue...calling2 la dulu ek..hehe.. open hse? this year? i wanted to but raya this year kind of gloomy for me.. tapi kalau you all rasa nak mai...sila kan lah... paling2 simple pun boleh la i sediakan mee kari ;-) anyhow today I dah dapat warning... on the 26th (this Sunday) depa nak attack my nest..hehe..bolehhhhh.... apa salahnya....

talking about open house... this year byk invite yg i x dpt nak pegi..sorry my frenz...banyak aral la...recently at sherry's... (lu la...last minute invite gue..) tau2 la..with rainy season in KL..traffic jam is almost every where... i tried to be at Bkt Antarabangsa but couldn't make it..huhuhu..... but really hope we can get together at Ryn's on the 1st Nov....last day raya ek....c u there my dear frenz...Insyallah...

0 comments: