Sep 9, 2009

hari ting tong sedunia...???

last nite, pas buka posa..bersiap ke ofis la plak...nak pakai baju apa ek...sambar je la jeans and t-shirt...ada malas sket so sempoi je la...
.
sampai je kat keta, budak india yg selalu cuci keta pun dtg kat i kasitau dah tersalah cuci keta..patutnya cuci keta sebelah....
(rabun agaknya kot...tue la sapa suh wat keje mlm2... tp x kan la kaler hitam ngan silver pun x blh nak bezakan unless buta warna eh...)
.
kesian tgk budak tue...ingat x penat ke nak cuci keta..so, i kata x pe la..i bayar u... lgpun apa la sgt rm5 kan... ko mkn kari kepala ikan kat mamak pun lg mahal kan..kan...
.
sampai kat ofis plak, sherly tegur i...
.
ooo..u wear jeans ar today..?
.
i looked at her and - ha'a...why?
(sounded irritated..ye la..cam x biasa la plak...)
.
today is tuesday lar.....
.
eh... ya ka...?? aiseh.... how come i thought today is monday ha....????
.
ingat budak cuci keta tu yg ting tong..rupa2 nya i pun sama la haih....ingatkan ari senin, rupa2nya udah selasa..huhu....see..how time flies kan..??
.
p/s kat ofis, we are allowed to wear jeans every monday & friday...pas tue plak monday, 7th sept is US public holiday (labour day)...tue la pasal nyer....... jgn tanya naper dorang punya labour day on the 7th sept..
.

4 comments:

nydia-mama akif said...

hehehe....betul la faiz skg musim ting tong kot...ye la,dah la bulan pose,pastu nak raye dah,pastu asyik cuti...mau tak tingtng terus...i lg la tong tong ting dah n..hehehe

abang besi said...

kui3..apsal jd ting tong...hr ni hr radio sedunia la... (09.09.09)

Shifu67 said...

ko dah mabuk kes nak raya niii

apasal diorang punya labour day 7hb.... tak kira nak tanya jugak.... hehehe

faiz said...

nydia - dah mood raya kot...hahaha...

abang besi - ye...selamat hari radio sedunia

shifu - mabuk kuih raya bonarnya..hehe...

nanti online ngan Obama eh nak tanya apesal labour day 7th september :)