Sep 11, 2009

kot ye pun beragak2 ler.....

aku tau la aku dah lama x cuci keta labah2 oiiiii... tp jgn la ko bersarang plak kat situ.... bknnya keta tinggal pung....bertuan lg...hari2 bawak.... mmg x patut kan..kan....
.
tp x pe...disebabkan oleh sawang2 tersebut, maka dgn kadar segera jugak saya telah melencongkan keta ke car wash...hehe...
.
oh..dan minggu nie jugak dah 2 kali keta i bercuci...first kes sawang, 2nd one yg silap cuci tue..x kisah la cuci luar pun tp berkilat je keta skrg nie... ;-) i likeeeee...
.


nampak clear sawangnya tue haih....
.

4 comments:

Shifu67 said...

alaaa... sawang banyak tu bukan jejas apa2 pun.... emmm aku punya bila kali terakhir basuh eiii... 2 bulan yang lepas kot.... sawang2 cam gini aku buat dekkk je.... mesra alam katakannn... hehehe

abang besi said...

hu...mls la tu cuci sendirik..hehhee...

bio la sawang tu.mana tau nt keen ggt ngn spidey nt ,blh jd spiderwoman...haa..kn best tuh?ahaksss...

Anom said...

Malas le tu. Abih cite....Labah2 tu buat kwan jelah

faiz said...

shifu - kalau biaq tumbuh hutan rimba lg elok kan..kan...

abang besi - jap nak recall balik bila last cuci keta sendirik... hmmm... x ingat lar...berzaman2 dah..hehe...

udah jd batwoman nie cukup2 ler..x larat dah nak jd spiderwoman plak ;)

anom - labah2 tue skrg dah jd best fren per....